سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراه ماشین


برای هر دارنده خودرو که نیاز به خدمات گسترده برای استفاده از وسیله نقلیه خود دارد، استفاده از یک سیستم اینترنتی که بخش زیادی از این خدمات را برآورده میکند امری ضروری است.
 یک سیستم اینترنتی برای دارندگان خودرو امکان خرید و فروش خودرو را فراهم میکند تا بتوانند در بهترین قیمت خودروی خود را خریداری نمایند. همچنین برای استفاده از خدمات گسترده بیمه خودرو (بیمه شخص  ثالث و بدنه) هم این سیستم جامع به دارندگان خودرو کمک خواهد کرد. 
مواردی همچون کارشناسی خودرو هم از جمله نیاز های مهم افراد است که این سیستم ها بسیار کارآمد هستند. 
برای استفاده راحت تر وسایل نقلیه در در شهر خدمات شهروندی خودرو یا حمل و نقل خودرو ویا خدمات در محل خودرو یکی از مهمترین نیاز های دارندگان خودرو میباشد.
پارکینگ خودرو هم از جمله مواردی است که بسیاری از افراد در طول روز و حتی شبانه روز با آن درگیر هستند و یک سامانه جامع خدمات خودرویی میتواند به آنها کمک نماید.
موارد بالا یا بسیاری از موارد دیگراز جمله مواردی است که خودرو سواران همیشه با آن درگیر بوده و برای استفاده راحت تر و اصولی تر از وسیله نقلیه خود باید از قبل به آنها فکر کنند.
پیشنهاد ما استفاده از یک سامانه جامع خودرویی (همراه ماشین) است تا همه این موارد مربوط به خودرو به صورت یکپارچه در دسترس دارندگان خودرو قرار گیرد تا بدون دغدغه در تمام ساعات شبانه امکان استفاده از آن را داشته باشند و نیازهای خود را حل و فصل نمایند.